.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توسعه آي‌تي كشور را به جوانان واگذار كنيد
دکتر علی اکبر جلالی ،در اولین همايش تخصصي سازمان نظام صنفي رایانه‌اي مازندران، با بيان اين‌كه استعداد جوانان ايراني در زمينه فن‌آوري ارتباطات زبان‌زد شده پيشنهاد داد كه اختيار توسعه ...
توسعه  آي‌تي كشور را به جوانان واگذار كنيد

دکتر علی اکبر جلالی ،پدر آی تِی ایران ، با بيان اين‌كه استعداد جوانان ايراني در زمينه فن‌آوري ارتباطات زبان‌زد شده پيشنهاد داد كه اختيار توسعه it و فن‌آوري اطلاعات كشور به جوانان واگذار شود.  
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علي‌اكبر جلالي امروز در همايش تخصصي سازمان نظام صنفي رایانه‌اي مازندران اظهارداشت: كشورمان زماني به توسعه نهايي و مطلوب خواهد رسيد كه در زمينه فن‌آوري ارتباطات و اطلاعات به موفقيت‌هايي دست يابد.
وي از مازندران به عنوان استان الگو در جهت تدوين سند راهبردي توسعه it كشور ياد كرد و افزود: نقشه لازم در استان مازندران براي رشد فن‌آوري اطلاعات ترسيم شده است.
جلالي با اشاره به آغاز به كار روستاهاي it در استان گلستان خاطرنشان كرد: در روستاهاي قرن آباد و شاهكوه امكانات فن‌آوري اطلاعات تجهيز و تاكنون براي 50 نفر اشتغال ايجاد شده است.
وي ادامه داد: در اين روستاها تاكنون 5 هزار نفر آموزش‌هاي لازم را فرا گرفته‌اند كه 3 هزار نفر آنها را زنان تشكيل مي‌دهند.
جلالي از افتتاح مراكز ict در 3 هزار و 600 روستاي كشور خبر داد و اضافه كرد: در طول برنامه چهارم توسعه 10 هزار روستاي كشور به اين دفاتر تجهيز خواهد شد.
وي از دفاتر پست بانك به عنوان پيش‌نياز دفاتر ict ياد كرد و گفت: هم‌اينك در يك هزار و 100 روستاي كشور مراكز پست بانك فعاليت دارند.
جلالي خاطرنشان كرد: اگر مردم به كاربردهاي فن آوري اطلاعات و ارتباطات آگاهي پيدا كنند تقاضاي راه‌اندازي اين دفاتر در كشور افزايش مي‌يابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آبان 1385
به آقاي دكتر بايد گفت مديريت توسعه IT با تخصص IT متفاوت بوده و اينها لازم و ملزوم هم نيستند. ضمنا جواني و پيري ملاك مناسبي براي اين امور نمي باشد. اعتماد به كساني كه از شور جواني برخوردارند و تازه در اين وادي گام گذاشتند؛ البته كار شايسته و خداپسندانه اي است و نياز كشور هم مي باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.